HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Diverse
 HiFi Off Topic - Fritt Forum
 Hemsidan nu även på Engelska
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2005/05/02 :  12:47:07  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message
Nästan klart, lite översättning på andra diskantdelen kvar.
Tar gärna input, antingen här eller som PM.

www.dahlbergaudiodesign.se

Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se

yahriel
Member

468 Posts

Posted - 2005/05/24 :  11:17:39  Show Profile  Visit yahriel's Homepage Send yahriel a Private Message
Ett litet tips till dig, introduktionstexten var väldigt jobbig att läsa. Ta en titt på denna sida http://www.useit.com/papers/webwriting/

Mitt system | Min musiksamling | Tornstrand.com
Go to Top of Page

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2005/05/24 :  17:03:12  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message
Tja, jag skulle kanske kunna lägga den texten på underavdelningarna
och ha lite mindre text på första sidan. Skall fundera på det och
tack för tipset.


Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se
Go to Top of Page

Dahlberg
Mästar-Harry 2005

4211 Posts

Posted - 2005/05/28 :  20:55:41  Show Profile  Visit Dahlberg's Homepage Send Dahlberg a Private Message
Delade upp framsidan lite, hoppas att det blir lite mer lättläst.

Driver Dahlberg Audio Design. Återfinns som "DahlbergAudio" och på www.dahlbergaudiodesign.se
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.38 sekunder. Snitz Forums 2000