Är det bara jag som inte har något liv? Sitter jag inte och löder, så surfar jag på DIY-forum eller jagar komponenter. Den stackars sambon lämnas mer eller mindre vind för våg....
Igår gjorde jag ett uppryck o min Sambo fick med mig ut o lukta på fåglarna o titta på blommorna. Vi gick en runda (1mil)på kilsberget utanför Örebro. Himla tur att vi båda annars är filmmuffins och att hon tycker det är okey om jag ett par timmar i veckan är lite "frånvarande" . En så länge så är det bara ett par timmar DIY o bygge med Bo H. Men det beror nog på att Halflife2 ligger o vilar just nu. (puh vilken tur att man inte är sambo med sig själv) Eller så kan man göra som min kompis vars sambo klagade på att han inte gjorde något vettigt bara satt o lödde. Då gjorde han ett par blinkande örhängen av lysdioder till henne. Det var mindre populärt
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Vi har allt snackat om det.... men ärligt så tänker jag ibland: * tänk om de pillar sönder högtalarkonerna!!! *mardröm som jag en gång såg i en hifiaffär, det var ett par infinityhögtalare med genomskinlig mellanregister kalott....tycker synd om killen vars son förvandlade den till en inverterad kalott* * Hur ska jag hinna DIY:a, lyssna på musik, skjuta.... Alla jag känner säger att det är värt det tusenfallt och visst känner man sig sugen på en liten. Och sambons klocka tickar helt klart.. så särskilt länge till kommer jag inte undan...