HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 Inloggningsstrul i HDCD-katalogen fixat.
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

TSB
Audio Excitement

25 Posts

Posted - 2005/05/05 :  14:31:58  Show Profile  Visit TSB's Homepage Send TSB a Private Message
Nu är felet upptäckt och fixat. Det gick ibland inte att skapa nytt konto och inte heller att logga in.
Nu skall detta vara i sin ordning igen. Puh...

Ett till gäng vill nu vara med i databasen. Dom heter Audio Fidelity och har bl.a. fått stor uppmärksamhet för sin gravering av The Doobie Brothers "Minute By Minute" på gulddisc med HDCD lager.

Jag har också lagt in en shema över graverings-prosessen till HDCD CD. Finns inne under "Vad är HDCD?"

Ni som vill ha den kan väl maila mig så gör vi en gruppeftersändning när vi blivit minst tio stycken. Vi delar därmed på postavgiften. Samma sak gäller HDCD skivorna från Opus3 då jag kan få tag på dessa för 129 kr. Roligt om vi blir ett gäng.

Om du vill vara med, maila mig: thomas@hitbutiken.com.se

Nej, jag smyger inte med en hemlig butiksförsäljning. Min webbutik är en profilbutik för samlingsalbum och filmboxar. Dessa CD:ar är utanför detta temaområde.

Thomas

Audio Excitement
www.hifimusic.se Besök butiken på Industrivägen 4, Odensbacken, öster om Örebro: tis-fre 13-19.00 lö 10-15.00
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.39 sekunder. Snitz Forums 2000