Brukar klättra ett par gånger per vecka men det har varit lite dåligt med det på sista tiden. Brukar hursomhelst vara uppe och nosa på 7- när det går som bäst, brukar mest hålla på med 6+ annars.
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
Började climba -91 men har aldrig haft så stor framgång. Har nosat på lite sjuor, men kroppsliga problem har hindrat mig. Idag längtar jag sjukt mycket efter att komma igång igen. GO CLIMB A ROCK:
Jo man försöker allt klättra en del. Fast nu är det ett tag sedan.. Klättrade en till två gånger i veckan när jag jobbade i Norge. Men efter det har det inte blivigt så mycket, slutade där förra sommaren.. Har ju visserligen våran lilla 5m vägg på tomten
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker
Höll på ett tag, inte så aktivt, antar att kropsskrafterna trött. Med många intressen så hinns inte allt med. Dock finns det en SVÅR sten inärheten här..
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
Jag klättrar, dock väldigt oregelbundet och inte lika ofta som jag skulle vilja. Det är ont om bekanta som vill hänga med faktiskt! Oftast blir det på karbin i stockholm!
Jag har klättrat i drygt 2år, och av de är 95% bouldering och resten är Sportklättring, har börjat mer och mer med sportklättring men man har ju absolut noll pump i underarmarna.