HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Thorens TD-166MK2 pluss lite godis
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

emil
Member

586 Posts

Posted - 2005/05/27 :  11:37:12  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
Säljer en thorens TD-166mk2 plus ett fint riaa steg, kolla annons på blocket nedan. Vid snabb affär sänker jag priset till 2000:- jämnt.

http://www.blocket.se/view/5010334.htm?caller=mo_s&l=0&c=1&city=0

En Gainclone byggd på kitten från www.dantimax.dk med LM3875 chippet. Seriöst byggd med rejäl ringkärna samt grova polskruvar och egenhändigt svarvad volymknopp i körsbär. Låter mycket bra. Lådan är från trimlog och kostar bara den 800:-. PMA för bilder. Pris 1200:- vilket inte ens täcker pris för delarna.

Ett enkelt riaa steg finns oxå låter bra för pengarna, ofta bättre en riaa stegen som sitter inbyggda i förstärkare, det heter TCC och går endast att köra med MM pickuper. Pris 200:-

En rotel RA-930AX integrerad förstärkare som låter mycket bra, 2*30 watt. Länk till manual nedan. I princip nyskick. Pris: 1100:-

http://europe.rotel.com/support/pdfs/manuals/ra930ax.pdf

Det var nog allt för denna gången, jag föredrar kontakt via PM.

Edited by - emil on 2005/05/27 11:40:24

emil
Member

586 Posts

Posted - 2005/05/29 :  19:36:59  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
ingen intresserad?
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2005/05/29 :  22:02:01  Show Profile Send Larsho a Private Message
Den integrerade förstärkaren verkar intressant

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page

emil
Member

586 Posts

Posted - 2005/05/29 :  22:11:43  Show Profile  Visit emil's Homepage Send emil a Private Message
Larsho
menar du roteln, det är en kanonstärkare för pengarna låter riktigt trevligt faktiskt.
Go to Top of Page

Larsho
Member

5340 Posts

Posted - 2005/05/30 :  07:03:49  Show Profile Send Larsho a Private Message
Jo jag menar Roteln, men kan du skicka mig bilder på din
Gainclone ? och lite specifikationer ?

Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.37 sekunder. Snitz Forums 2000