HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 Köp, Sälj & Byt på Sveriges största 2-kanalforum!
 Säljes
 Sonab / Carlsson OA14 och OA116
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

quixotic
Member

106 Posts

Posted - 2005/06/07 :  00:04:47  Show Profile  Visit quixotic's Homepage Send quixotic a Private Message
Säljer ett par OA14 och ett par OA116.

Högtalarna går på auktion på Tradera, ena lådan till OA14 ser lite skabbig ut, men det är förmodligen kameran som överexponerat, för i verkligheten ser den riktigt bra ut.

Här är auktionen på OA14

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=15065592

Här är auktionen på OA116

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=15066179

Det finns säkert finare lådor där ute, men ljudmässigt är dessa 100%. Alla modifieringar är inte gjorda ännu, men de viktiga och kostsamma bitarna är omhändertagna.

Båda paren låter FANTASTISKT BRA, men jag har placeringsproblem som heter duga. Se bara hur jag varit tvungen att placera OA116 för att överhuvudtaget kunna få in dem hemma...

quixotic
Member

106 Posts

Posted - 2005/06/07 :  10:57:57  Show Profile  Visit quixotic's Homepage Send quixotic a Private Message
Har bestämt mig för att även göra modifieringarna och komponentbyten på filtren också (på OA116) då detta verkar vara efterfrågat. Har beskrivning och komponenter liggandes, så det är väl lika bra att se till att de är helt up-to-date vid försäljning.
Go to Top of Page

quixotic
Member

106 Posts

Posted - 2005/06/08 :  11:19:35  Show Profile  Visit quixotic's Homepage Send quixotic a Private Message
Upp!
Go to Top of Page

quixotic
Member

106 Posts

Posted - 2005/06/14 :  14:17:39  Show Profile  Visit quixotic's Homepage Send quixotic a Private Message
Då var de sålda, önskar dem mycket trevlige nye ägaren allt välljud som de har gett mig! :)
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.24 sekunder. Snitz Forums 2000