| Author |
Topic  |
|
|
reeltoreel
Member

3454 Posts |
Posted - 2005/06/09 : 07:44:21
|
Nu har jag tröttnat på att byta telefoner varje år på firman. Kan någon ge ett tips om vart man kan köpa trådlösa telefoner som tål lite tuffare tag i verkstadsmiljö. |
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
|
|
JonasV
Member

595 Posts |
Posted - 2005/06/09 : 18:30:24
|
Som mobiltelefonaegare trottnade jag pa trasiga plastskal. Kostade pa mig en Nokia 8910i som har Titanskal, fargskarm, bluetooth men inget annat sarskilt. Ingen traditionell tradlos kanske men den har hoeg kvalitet!
JonasV.
|
Mycket var Bättre förr-Tur att Vi inte har det som Förut. Se inte tillbaka så slipper du lära dig av Misstagen:O |
 |
|
|
Boergars
Member

1641 Posts |
|
|
Snoddas
Member

920 Posts |
Posted - 2005/06/09 : 22:56:35
|
Sedan SonyEricson slutade med sin "Hajfenemodell" så finns det väl bara Nokia kvar:
http://www.nokia.se/phones/5140/
Tål att tappas i golvet, tål väta, dammskyddad (har jag för mej).
PS. Siemens har en också. Den heter M65. Samma features som ovan! |
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
-Derek William Dick aka Fish-
|
 |
|
|
reeltoreel
Member

3454 Posts |
Posted - 2005/06/10 : 08:56:29
|
Har varit i kontakt med något som heter "cobs" blir det inget napp där så ska jag titta vidare på "kirk" som verkar vettig. Å som sagt så var det "trådlös telefon" jag är ute efter, ej mobiltelefoner. :-) Som jag tror nokia 5140 är, eller .......? |
"We don't need no stinkin' robot-assembled, computer- controlled black plastic throw away stuff pretending to be audio gear." - Rick Stout, |
 |
|
|
Snoddas
Member

920 Posts |
Posted - 2005/06/10 : 12:37:29
|
Hoppsan, ber om ursäkt för det . "Man skall inte bara gå upp på morgonen, man skall vakna också". Vilket jag tydligen inte gjort . |
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
-Derek William Dick aka Fish-
|
 |
|
|
reeltoreel
Member

3454 Posts |
Posted - 2005/06/10 : 13:00:26
|
Hehe ! Inget du behöver be om ursäkt för ! Synd bara att inte "trådlösa" görs lika robusta som vissa mobiltelefoner. "hajfenan" var ju just en sådan stridsvagn som höll för all hantering. "COBS" Har nu hört av sig, och det låter lovande. Han skulle skicka över lite info och prislistor på deras telefoner. Ett synnerligen trevligt företag, iaf per telefon :-) |
 |
|
| |
Topic  |
|