denver 816 moddad med nätbrunn. Internkablaget är dessutom bytt mot silverkablage. Strömknapp är bortkopplad och internströmkablage är utbytt. Display är bortkopplad och scartutgång är borttaget. (kan dock åtgärdas om så önskas) Spelaren är för övrigt i mycket fint skick och inte helt inspelad än. Säljes (på grund av byte till htpc) till högstbjudande eller bytes mot något kul. :)
tex grado hörlursförstärklarklon (RA1!?), benchmark eller någon annan refferensdac. Och då självklart en hel del pengar imellan.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
matte, nu när jag kör dediterad htpc med så känns denvern relativt överflödig. Det är ju bättre att någon får användning av den än att den står här o samlar damm. :) Jag hade tänkt mig en femhundring eller ev byte mot någon trevlig kabel så du har PM... ;)