Ett unikt tillfälle att införskaffa dessa speciella och fantastiska högtalare. Högtalarna är i nyskick och ca 1,5 år gamla. Soundstyle XS122 i silver medföljer. Säljes pga uppgradering inom samma tillverkare.
Min drömhögtalare. Synd att man inte har pengar till dessa, då hade jag köpt de direkt. Hoppas nästa ägare tar väl hand om de så att jag kanske kan köpa de någon gång.
Undrar hur dessa är jämfört med nya B&W 805s som väl kostar ca 21.000 nya.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Enligt mitt tycker så är dessa skönare att lyssna på och känns luftigare upp till. Enligt en kontakt på B&W så är det 50/50 vilken man föredrar... Men finishen går inte direkt att jämföra. 800 Signature kostar ca 70.000:- mer än 800N och då är det bara finishen som skiljer dem åt. Så lite betalar man för den också.