Har du alltid haft ett sug efter att ha ett maffigt sagan om ringen svärd hängandes på väggen ,eller kanske svärdet som den huvudlöse ryttaren svingade, gå då in på den här sidan och beställ:
beställde några samuraisvärd därifrån i fjol. finns sååå mycket fint att välja på! enda problemet var att det tog så himla länge innan jag fick dom. är man några som delar på frakten så är det oslagbara priser.runt 6 svärd blir inte så blodigt i frakt men över det så drar det i väg.
-----------OBS------------ Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
Har klingan till ett svärd jag tänkte färdigställa nån gång. Det är nästan klart men det projektet ligger definitivt inte högt upp på prioriteringslistan.
Edit: Lutar väl åt det här hållet, klingan är rak och drygt 1m lång.
finishen är helt ok. de jag köpte finns under "superb swords" .riktigt blanka och vassa. men en kompis tog ett av paul chens svärd.jäklar alltså!det var grejer det-sylvasst. det är mycket billigare där än de svenska sajterna. det jobbiga är att jag bara köpte 2 st,och ett ställ för 3.måste helt enkelt ha ett till snart.
-----------OBS------------ Inte att förväxlas med den andra med nästan samma namn!
fick se att det är lagerrensning på replikvapen.se nu. slog till på ett samuraisvärd faktiskt.skönt att fylla den tomma platsen i stället:) edit.stavfel.