Med en liten löjlighetsvarning, typ, långtrist-på-jobbet-hitta-på-nåt-kul-fråga.......
Du får sätta ihop vilken anläggning du vill - med ett enda kriteria. Du får inte ha lyssnat på någon av de komponenter du bygger anläggningen med. Bara försöka sätta ihop något med kunskap du läst dig till i forumet, hifiblaskor och recensioner.
Eftersom du bara kan "tro" att din ohörda anläggning låter fantastiskt så kan ju någon forummedlem som faktiskt hört hela (osannolikt?) eller åtminstone delar av din anläggning konfirmera eller såga kombinationen........
Jag har inte hört något av ovanstående men hade gärna gjort det Kraften från icepower borde väl kunna tygla basarna medan Shanlingens rörförsteg borde få banddiskanterna att sjunga lent o vackert....
Cd-spelare: Meridian G08 Förstärkare: Lavardin IT Högtalare: JM Lab Utopia BE Grande eller Vienna Acoustics Mahler Kablar: Nordosts eller Acoustic Zens värsta/bästa
Det hade nog inte blivit helt fel...
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Varför inte: Harbeth Compact 7 ES-2.... ...och Lavardin Model IS Ref... Unidisk 1.1 från LINN...kanske
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Hela mitt system är köpt olyssnat förutom slutsteget , men det var ett par år sen jag lyssnade på det. Nu kommer ni tro att jag är helt galen men så är det. jag har även haft en "ångergaranti" kan man säga.