dom mest prisvärda mellan 2000- 2500? har inte lyssnat på så många men acoustic energy aegis one skall vara bra, har själv ett par sådana=) låter fintfint för priset 2500....även b&w dm303 men de ligger på 2800
Varför stativare egentligen. Jag har aldrig förståt varför man ska göra lådan så liten som möjligt för att sen ställa den på ett stativ! Varför inte låta lådan gå hela vägen till golvet? Eller är det någon här som har sina stativare i bokhyllan?
nej jag gillade dom inte fast det kan ju bero på andra saker än högtalarna förstås men på arken tyckte jag inte dom lät kul alls lite väl vassa och musical fidelity grejerna är väl kända för att vara lite varma så jag vet inte var vassheten skulle ha kommit ifrån men dom är nog värda en provlyssning iallafall
Ser ut att vara Morel rakt igenom, borde låta lätt likt Dynaudio alltså. Ingen som har någon komentar till min tidigare fråga Kanske borde sätta den i en egen tråd...
skulle inte Gignos flytta hela tillverkningen till Baltikum? Tyckte jag hörde nåt på nyheterna...det kan inte finnas så många kabeltillverkningsföretag som heter så?