Om man hade haft så mycket cash tillgängligt hade man nog slagit till...mycket välljudande högtalare!
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Har inte tänkt köpa sådana högisar, dock tycker jag att ditt pris börjar bli löjligt lågt. Har det varit folk å lyssnat på dom , borde de väl vara sålda vid det här laget Isåfall lider jag lite med dig... Vad ska du ha högtalare istället
Passerati: Jo, folk har varit och lyssnat men ingen har slagit till än Som en annan person på forumet sa, så handlar det om mer pengar än de flesta är villiga att lägga ut på en högtalare. Jag tycker dock att man med de här högtalarna får något man kan leva med länge och dessutom får man en högtalare som är lättplacerad