+300 hk i en motorcykel och gå upp på bakhjuler i +200km/h... ja. vad säger man? :D tokigt, ascoolt Jag blir bara så sugen på att skaffa MCkort när jag ser sånt ;D
Man kan lika gärna sälja allt man äger och skaffa det. Man hade ändå bara överlevt max en dag.
haha, ja du det håller jag med om till punkt och pricka.. ingen större idé att behålla nått när man ändå inte kommer att överleva dagen. DOck så är det juh himla roligt attå ka med honom på hans turer =) Sedan kan man juh diskutera hurvida det är smart att göra sådana hära filmer och utsätta oskyldiga för livsfara men det säljer helt klart... och jag skulle ljuga om jag inte sa att det är förbenat kul o kolla på.
Kan juh säga dig att i nya filmen är det en hel del godis, helt klart. han går juh "undervoer" och leker polis i 4an och jagar bla en bilist som inte har en aning om att det är Ghost han har bakom sig.. makalöst kul o se..
//** To Listen Or Not To Listen.. that is the question **\\
ja jag har tröttnat en del på Getaway filmerna.. det är mest kul o se för de snygga bilarna.. men själva filmerna är ganska trista.. dock så kan de ha med en del roligt extra material ibland..
ja jag rekommenderar varmt nya ghost rullen.. den är väldigt annorlunda jämfört med hans tidigare 3 filmer vilket är positivt.. samt ett härligt stunt har dom blandat in i filmen också... om du kommer ihåg 1an där han kör rätt friskt mellan två långtradare så kan du hajja vinken =)
GR-killen häckar på ett annat forum jag tittar in på lite då och då, och visst är han i princip galen. Rätt märkligt dock att han brukar vara ivrig att påpeka att han ångrar sig djupt för sina GR-filmer - och så släpper han nu alltså en till...dubbelmoral någon?
Senaste skiva som jag fastnat för: Mr Mister - Pull. PM:a mig gärna med fler tips!
quote:+300 hk i en motorcykel och gå upp på bakhjuler i +200km/h...
Jefla pundhuvud! Där har vi det största skälet till att MC-försäkringarna är så dyra!
Folksam ville ha, av en 24-åring boendes i Stockholm körandes på en av värstingplastraketerna (tror att det var en GSX1000R), över 100.000Sek i helförsäkring per helår!!!!!!!!! När man sedan ser olyckstatistiken så visar det sig att den premien borde varit ännu högre! Väldigt få yngre mcförare kör med insidan av huvudet! Inte alla men väldigt få.
Bara att hoppas att han (Ghostrider) tar dö på sig själv innan han tar dö på någon annan
Själv fick jag sälja min "lilla" hoj och jag saknar henne fruktansvärt.
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Snoddas: jag säger inte imot dig på ovastående punkter att folk som han bidrar med högre försäkringar samt att de naturligtvis utsätter med trafikanter inför livsfara.. Men trots det här så säljer filmer som sådana här som smör i solsken, och jag tillhör de som gillar att titta på. Det är ngt visst med idiothöga farter och spänningen som det bidrar med..
Skall juh också tillägga att jag inte försöker efterhärma sådana hära filmer som vissa människor gör, det är absurt.. det räcker gott och väl med en som kör som en galning (och som faktiskt kan hantera en hoj betydligt mkt bättre än mig)