Jag har två stycken nätkablar till salu. De är kopior på Jorma 1.5 och dess längd är på 90 resp 100cm. OBS! De har olika sorters apparatkontakter, se bild!
Pris: 300kr stycket.
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -
Hmmmmm... Det var en kabelpirathistoria som utspelade sig på HiFimagasinet och på Faktiskt.se med just Jorma Designs kablar i vintras. Vi vill inte se det upprepa sig via oss på HiFiForum. En hemproducerad produkt är hemproducerad även om man inspirerats av en kommersiell produkt.
De JPC 1.5'or som jag hade för länge sedan hade andra kontakter än de du byggt med. Men jag skall låta det vara osagt om JPC 1.5 sett ut som dina kablar eller inte...
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
quote:Det var en kabelpirathistoria som utspelade sig på HiFimagasinet och på Faktiskt.se med just Jorma Designs kablar i vintras. Vi vill inte se det upprepa sig via oss på HiFiForum. En hemproducerad produkt är hemproducerad även om man inspirerats av en kommersiell produkt.
Därför skrev jag tydligt(?) kopior! Jag har inget med den "pirat" historian att göra! Är förövrigt ingen medlem på Faktiskt.se heller... För den delen...
Kablarna har haft dessa kontakter så länge att jag faktiskt inte ens minns när/var/hur de terminerades! Jag har hållt på med nätkablar i ganska så många år (längre än Jorma) och har ett litet lager som jag tänkte rensa ut då de legat och inte fyllt någon funktion på flera år!
Först ut är dessa kopior utav Jorma 1.5...
"I am not young enough to know everything" - Oscar Wilde -
"Simplicity is the ultimate sophistication" - Leonardo da Vinci -