Jag är högst förbryllad. När själva transaktionen skall ske kommer det upp en bild "Processing transaction".
Sen händer det inget mer.
Lägger den här tråden på HiFi OFF Topic - Fritt Forum, då problemet handlar om transaktioner och inte HiFi. Fortsättningsvis rekommenderas PM-funktionen för att reda ut liknande problem mellan två parter
Om det inte händer någonting till följd av "processing transaction" är det ett fel någons uppkoppling, förhoppningsvis din. Jag ska kontrollera betalningsfunktionen och återkomma.
När ett kortköp genomförs skickas all information via en tredje part för att inga uppgifter ska lagras i vårat system och därmed vara en säkerhetsrisk.
Självklart föredrar vi att kunder kontaktar oss direkt när det gäller problem eftersom det ser illa ut oavsett hur snabbt vi löser problemet. Vi har dock valt att ta en aktiv roll och säga att jag är aktiv på forumet för att svara på frågor offentligt. Jag klandrar inte Mullbenkt, i de fall där man möter problem som inte klaras upp eller får dålig service hos ett företag är Internetforum ett bra sätt att varna sina medkonsumenter.
Jag ville bara meddela att IHIFI inte bär något som helst ansvar för felet i sig. Inte alls min mening att smutskasta IHIFI.se om man skulle få för sig att tolka problemet som sådant
Mullbenkt/Lars vi vill inte bli använda som bollträ i eventuella konflikter så i fortsättningen tycker jag att du skall följa Cybers råd att använda vår eminenta PM-funktion istället för forumen för att kontakta eventuella försäljare som är medlemmar.
Och med det avslutar vi denna tråd.
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister