Låter fint det. Frågan är hur många härifrån som kommer att gå dit? Verkar som det blir bara du o jag som kommer, då vi är de enda som orkar att skriva i denna tråd
Förutom Foo Fighters så har jag skaffat mig biljett till Monster Magnet så nu har jag 2 trevliga konserter att se fram emot ...
Jag gillar både Foo Fighters och Monster Magnet men ska inte gå på just dessa konserter, av både ekonomiska och andra skäl.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
så ... nu har man packat ner ner tandborsten , en liten flaska whisky och en kamera. Dags för en ny vända till Mordor (stockholm) för årets !? konsert ...
Trevligt att just denna helg skulle berikas med en hifi-mässa dessutom
Var in på din maltjägarsida och ser att vi har andra gemensamma intressen än Foo Fighters!! Kul! Ska själv ut till Islay nu i maj/juni på The Islay festival....
Dont look back. Something might be gaining on you...