Har fått låna nåt digitalt delningsfilter till bil. Audiocontrol DQXS heter det och jag som inte äger en bil,vill ju testa det hemma...kan man det?
Är det möjligt att,utan för mycket besvär,plugga in ström till den här hemma...?Det är en 3-pins kontakt för "remote" "+12V" och "ground" som är strömkontakten på den.
Matte
Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt... -->Mitt system EoJeud - A better snack!
Tjaa, det ska inte vara allt för svårt förutsatt att du har tillgång till en transformator som kan driva den (12v likspänning), står det nånting på den hur mycket ström den tar? Tror inte att det kan krävas så stor strömstyrka. För att få igång den så kopplar du in 12v+ på plusanslutningen och remoten, minus på "ground"-anslutningen.
Det står Power Draw 600mA,Recomended fuse 2 Amp i manualen,tyvärr har jag ingen 12V-adapter/transformator så det får vänta tills jag hittat nån nödlösning..
Tack för hjälpen,förresten =)
Som audiofil får du inte dra dig för att göra sånt som kan vara livsfarligt... -->Mitt system EoJeud - A better snack!