Jag har möjlighet att köpa en begnagnade Meridian 200 transport. Hur skulle den stå mot min Sony DVP 7700 som jag i nu läget använder som transport?? Är det svårt att få reservdelar till Meridian som har ungefär 9/10 på nacken?
Jag har möjlighet att köpa en begnagnade Meridian 200 transport. Hur skulle den stå mot min Sony DVP 7700 som jag i nu läget använder som transport?? Är det svårt att få reservdelar till Meridian som har ungefär 9/10 på nacken?
Jag vet egentligen inte så mycket om Meridian transporten, men sony transporten i DVP 7700 är rätt ok. Och om man betänker att saker slits och måste servas så är det väl stor risk att Meridian måste in på service och kalibrera lasern.
Försök att få prova och jämföra, men jag skulle nog behållt min Sony. Hur du än vrider och vänder på det så kommer du att förlora pengar på att sälja Sonyn så det får du sätt i relation till det eventuella resultat du kan uppnå med affären.
Mvh Audionet
- Jag undrar hur dom medeltida människorna kunde klara sig utan skivspelare. - Det kunde dom inte, dom är ju döda allihop.
Är det nån som vet hur bra digitalutgångssteg är på Sony DVD spelare av DVP 7700 klass och i så fall är det värt att modifiera det med typ Harmony Design.
En gissning från min sida är att harmony definitivt kan förbättra den en hel del. Betänk en förbättring för 2500 i förhållande till vad spelaren kostar. Det är knappast där sony lagt krutet.