Jag blev så irriterad när Bengan har beslutat att inte ta med Tomas Holmström till svenska landslaget.Vem ska vi nu ha som vågar stå framför motståndarnas mål Och Micke Nylander duger inte heller tydligen! Är det någon ide att ens slå på tv´n när det blir dags....tvi
Hur mycket FBKare man än är så blir man förvånad över en del uttagningar. Jönsson, vad gör han i denna trupp... Karln har varit klart sämre denna säsong och sedan HV spelarn Hannula eller vad han heter Och Markus Näslund ..... Nej, det behövs lite jävlar anamma spelare också, och det är lite för få sådana speltyper i detta lag.Så mina förhoppningar är inte så höga på detta lag, hade hoppats på att Bengt Åke skulle tänka till lite, men icke
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Det är väl som landslaget i fotboll, det är svårare att spela sig ut från truppen än in? Ang Näslund så hoppas jag att han visar vilken fantastisk målskytt han är. Hoppas kan man alltid
Det verkar som om dessa oerhört kompetenta lirare inte kan få det att spela bra ihop. Ungefär som en taskigt komponerad anläggning. Trots bra komponenter låter det skit.
quote:Det verkar som om dessa oerhört kompetenta lirare inte kan få det att spela bra ihop. Ungefär som en taskigt komponerad anläggning. Trots bra komponenter låter det skit.