HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 Musik
 country galan på 2an nu
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

jimmy_JDM
Member

141 Posts

Posted - 2006/01/06 :  22:43:27  Show Profile  Visit jimmy_JDM's Homepage Send jimmy_JDM a Private Message
min favorit ska spela

alison krauss & union station

kanske kan va nått

Välkommen till mitt hem och min trädgård
http://www.hififorum.nu/forum/topic.asp?TOPIC_ID=43191

edison
N.A.udiophile

2529 Posts

Posted - 2006/01/06 :  23:05:43  Show Profile Send edison a Private Message
Videon snurrar ;-)

SACD/DVD-Audio: Pioneer DV-575A / CD: Sony CDP-X3000ES / LP: H/K T60 & Ortofon OM40 > Vincent RIAA > ACURUS Line Pre L10 > slutsteg ACURUS A100 > > Högtalare: 'Projektbygge' "The Pretender", en stativare m Seas Excel 5" & SS 2905/9300
(Vilande: en fn trasig Edison60, samt högt.bygge med Seas Excel 8" (pappkon) & Scanspeak D9300) Nystartat bygge: SEAS 25F-EW bas + Scanspeak D2905/9300 diskant. Sluten låda på 33 liter, vilken skall bli aperiodiskt dämpad.
Go to Top of Page

bibi50
Member

663 Posts

Posted - 2006/01/07 :  12:32:58  Show Profile Send bibi50 a Private Message
Otroligt bra musiker dock gillar inte maskerad stämningen. Musiken säkert bra för den som gillar genren. Just Kraus verkade vara nervös...
Cowboys & girls.
Go to Top of Page

EngelholmAudio
Member

8209 Posts

Posted - 2006/01/07 :  12:36:43  Show Profile Send EngelholmAudio a Private Message
Dolly Partons Best foredatum har passerat med marginal...

I ovrigt en trevlig tillstallning!


Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge).
Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter.
Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Go to Top of Page

edison
N.A.udiophile

2529 Posts

Posted - 2006/01/08 :  02:47:36  Show Profile Send edison a Private Message
Både Dolly P & "Sir" Elton verkade vara ur form...båda lät skraltiga minst sagt, medan de flesta övriga iaf lät bra.
Sen är ju detta inte "min" absoluta favvogenre men spelglädje fanns en hel del av trot den lite 'glassiga' framtoningen emellanåt.

Tycker Miss Kraus gjorde bra ifrån sej i - synnerhet var hon en dängare på fiolen, men aningen stelt var det kanske med hennes sång...

SACD/DVD-Audio: Pioneer DV-575A / CD: Sony CDP-X3000ES / LP: H/K T60 & Ortofon OM40 > Vincent RIAA > ACURUS Line Pre L10 > slutsteg ACURUS A100 > > Högtalare: 'Projektbygge' "The Pretender", en stativare m Seas Excel 5" & SS 2905/9300
(Vilande: en fn trasig Edison60, samt högt.bygge med Seas Excel 8" (pappkon) & Scanspeak D9300) Nystartat bygge: SEAS 25F-EW bas + Scanspeak D2905/9300 diskant. Sluten låda på 33 liter, vilken skall bli aperiodiskt dämpad.
Go to Top of Page

MullBenkt
Member

1276 Posts

Posted - 2006/01/08 :  02:56:02  Show Profile Send MullBenkt a Private Message
Fasen också! Det missade jag. Går det i repris?
Go to Top of Page

ztenlund
Administrator, RödaTråden-vinnare, 300.000-klubben

8771 Posts

Posted - 2006/01/12 :  18:19:25  Show Profile Send ztenlund a Private Message
MullBenkt:
Tror inte att det gör det i vanlig bemärkelse, dock så har jag för mig att det brukar gå som utfyllnad senare på året. Förmodligen så inkluderar de flesta inköp av program rätt att reprisera en gång för det mesta körs ju två gången på något sätt.Hur länge det dröjer vette sjutton dock men det lär finnas en chans till för den som har ögonen på skaft.

Har du synpunkter på något? Hör gärna av dig via PM!
HiFiForum.nu's
Artikelregister | Regler
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.3 sekunder. Snitz Forums 2000