Här ser vi avin Observera avsändarlandet! Postsämplat här: Postgången var c:a 1,5 vecka. Här paketet avhämtat Inga synliga skador "hmm vad kan det vara, vad kan det vara?..." var det allt?... som tur fanns det även ett undre lager och så lite närbilder
Tyckte det här paketöppnartråden kunde vara av intresse på diy-forumet...
Bjöd på de här rören på ebay. Betalade med paypal/visa. Betalningen fungerade utan att strula. Som det nämndes tidigare så tog det mindre än två veckor att få paketet hitskickat. Rören verkar hela. Tänkte att det kanske är fler som går i ebay-beställar-tankar och ville bara säga mitt köp förflöt utan några obehagliga överraskningar. Om det alltid kommer att förbli så?...den som lever får se...det funkade den här gången i alla fall... Och att det finns mycket kul på ebay råder det inget tvivel om...
En liten undran bara...nån som vet varför vissa rör är märkta med röd färg "på toppen"...någon som stött på liknande märkning tidigare o kan förklara fenomenet?
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
quote:Men ser att de har en liten blå romb o det brukar vara en märkning att de är godkända för militärt bruk.
Trodde att romben bara var en kvittens på att röret tog sig igenom kvalitetskontrollen ...men i SSSR kanske det var liktydigt med att det kunde användas för militärt bruk?...
quote:Tar du i rören utan bomullsvantar?
Har inte konverterat helt till rörism än. Kan fortfarande tänka mej bygga elektronik med transistorer (t o m bipolära!) (Fast det betyder inte att jag inte torkar av rören efter jag satt dem i rörhållare)
quote:han har ju så många...
Köper man få betalar man "mycket" per rör procentuellt sett (frakt inräknat), köper man många blir det billigare...och den här typen av rör har man rätt stor användning för...så de kommer att gå åt för eller senare.
quote:De röda duttarna kan vara någon selektering.
Jo, selektering borde det vara i nån form men med avseende på vilken egenskap?