Take out the trash - Bruce Hornsby Clean - Depeche Mode Big Time and the Kid - Hella
horn + (clean syftar måhända på rent ljud) + time = Imperial
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Som vanligt en mycket kreativ afton från många av er! ALLA av er! Själv soltserade jag med ovanligt enkla ledtrådar. vilket kan vara otroligt svårt! Ingen vet ju vad som väntas!
men GUS! lyckades riktigt bra stöka fram rätt svar idag!
Storstäding?..ja det har jag nog hört talas om .....nån gång...kanske..eller..nja..
Grattis Gus
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Ohmega: Det är just bara någon gång man gör storstädning. Så du har helt rätt :) Städa gör man när man glömt att man har ett sovrum bakom den där högen som man tror är en vägg
Jag anser mig själv ha dåligt minne men nu undrar jag