För att göra mer plats därhemma är det nu dags att sälja mina DIY högtalare GALTIS. Högtalarna är byggda i 25 mm MDF med en frontbaffel som är förstärkt med en 15 mm MDF, dvs totalt 40 mm. Högtalarna är fanerade i Amerikans Valnöt. Högtalarelementen kommer från Scanspeak och är av högsta klass. Högtalarna är mycket välbyggda med en väldigt snygg finish. Storleken är 101*37*22 cm, utan spikes. Högtalarna säljes för elementkostnaden som enligt Hifi Kits prislista ser ut såhär:
Jag känner killen som gjort filtret. Snygg, trevlig och sympatisk...i mina ögon!
Äger, driver och är engelholm audio (i Blekinge). Egna produkter, Krell, ARC. Akustikkonsultation medelst Svanå's produkter. Bara för att det går att hänga på väggen betyder det inte att den har bra akustiska egenskaper som främjar musikupplevelsen!
Säljesmarknaden är ämnad för privatpersoner och eftersom det är riktigt svårt att särskilja privatpersonen bakom företaget och företaget så har företagare fri tillgång till vår butikshylla så använd den istället Stefan.
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister