HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 var hitta trafo till Copland CTA-10 ?
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

urban
Member

317 Posts

Posted - 2006/03/01 :  18:50:21  Show Profile Send urban a Private Message
Har någon info om var man kan hitta en trafo till min gamla Copland förförstärkare. Jag hade ett telefonnummer som skulle gå till Ole Möller men det verkar inte vara aktuellt längre, så om någon vet hur man kommer i kontakt med honom eller någon annan som kan hjälpa så är jag mycket tacksam mvh Urban,

Bo Hansson
RAUNA/OPUS 3

417 Posts

Posted - 2006/03/15 :  12:13:28  Show Profile  Visit Bo Hansson's Homepage Send Bo Hansson a Private Message
Jag har lite trafar som överblivet produktionsmaterial från egna förförstärkarbyggen. Kan hjälpa dig att få ihop det.

Bo Hansson Rauna/Opus3

Bo
Go to Top of Page

urban
Member

317 Posts

Posted - 2006/03/15 :  19:40:46  Show Profile Send urban a Private Message
jag har lämnat försteget till en lokal reparatör som verkar förstå sig på det elektriska men utan information på vilka utspänningar som trafon ger så är han ställd. Men kanske du som har arbetat mer specifikt med sådana här apparater kan hjälpa upp situationen i alla fall. Vad ska jag göra, ska jag skicka apparaten till dig eller??
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.64 sekunder. Snitz Forums 2000