Nitram: Boxarna är begränsade till 50 PM. Var skall man då "annonsera" ? Det är inte första gången som det rensas. Det måste väl ligga på medlemarnas intresse att läsa trådar ?!
"Vänner är de där ovanliga människorna som frågar dig hur det är och sen väntar på svaret. / Okänd"
PM funktionen är mycket uppskattad precis som allt annat här på HF. Ibland skulle man dock vilja ha 100 tillåtna i inboxen isf 50, av ren bekvämlighet.
RIKTIGT viktiga saker skickar man inte via PM dock, av självbevarelsedrift. För sådant kan man ju inte heller lita på sin egen hårddisk för böveln.
Han som skulle tagit emot mitt försvunna PM är också försvunnen. Så där sparade man några små slantar
It's okay. I wouldn't remember me either. - - - - - - - - - - - - - - Cover Art & ståpäls
quote:Var skall man då "annonsera" ? Det är inte första gången som det rensas. Det måste väl ligga på medlemarnas intresse att läsa trådar ?!
På startsidan kanske? menar bara att det är lätt att missa en tråd...
Underligt att folk inte läser sina pm, vissa kanske inte har koll på att dom finns? vem vet.
Är egentligen inte ens irriterad över vad som hände... grundtanken var ju att rensa gamla olästa... försökte bara komma med nåra konstruktiva förslag...
Min anläggning När jag köper en ny bumerang... hur blir jag av med den gamla?
Cool grabbar, vi loser detta till nasta gang. "At the end of the day" ar det ju (som redan papekats) ett entusiastforum --> det gar inte att forvanta sig samma driftsakerhet som i en datacentral med trippel redundans, 24/7 personal mm. Vi gor varat basta men tyvarr har vi andra saker att gora for att overleva. Gnall gor ingen manniska glad. Som sagt ovan, till nasta gang snickrar vi ihop en liten sakrare losning.
//Brewitz
Ps: Ursakta de pricklosa a, a, och o. Jag sitter med en amerikansk skrapdator i en bar och kan inte fixa ett svensk tangentbord.