quote:FBK. det är väl ganska vanligt att folk har en massa konstiga grejor i sina signaturer. Bara på denna sida kan man läsa ganska mycket märkligt i folks signaturer. Smaken är ju som baken du vet, eller så kan man kompostera lite.
Men, smaken ÄR som baken Knoppen
Lever på samhällets botten. Knappt aktiv forummedlem längre, men jag tittar in ibland.
Knoppen: Man kan vara "saklig på ytan" - utan att för den skull har sakliga grunder att ifrågasätta...lite "oskyldigt" så där i form av "en saklig fråga". Och jag var ju inte direkt ensam om att reagera negtivt på nins ifrågasättande...eller hur?
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Hej! Intressant, med en ny serie med ambitioner. Jag får en frågeställning i huvudet dock när det gäller NAD. Hur står sig Silverline-serien mot denna nya serie. Är den nya mycket mer ambitiös gällande komponentval, specifikationer etc. Nån som vet? /Shaft PS. Kommer fortfarande ihåg min första lyssning med NAD3020 - DET var roligt ;-)
quote:nin....nu är du bara löjlig. Har du kapitulerat helt?
Löjlig? Varför då? Jag undra hur han kunde veta att det var förstärkaren han hörde skillnad på och inte högtalare/rum. Det stod inget om hur han hörde dessa skillnader alls.
quote:Med en så här "hånfull kränkande" text i sin text underst så kan man ju knappast förväntas ha inlägg i högre kvalitet direkt.. Så inget att hetsa upp sig för..
Oj, tog du åt dig? Som sagt, vem som har kvalite på inläggen ska vi kanske inte gå in på.
quote:Herregud... Men hur som helst; eftersom jag av "vissa själ" är mkt väl bekant med lokalerna och dess akustik, och högtalarna jag har testat med så tycker jag mig kunna avgöra hur bra förstärkaren är..