Finns det någon här med erfarenhet av PS Audios Ultimate Outlet? Hade den kostat 3000:- + moms som på andra sidan Atlanten så hade man kunnat köpa en lite för skojs skull men vi förväntas ju hosta upp sex feta tusenlappar. http://www.psaudio.com/products/ultimate_outlet.asp
Tjenare.. Jag har en sådan till CD/försteg och jag är nöjd. Kommer nog att skaffa en till slutsteget också. Den är dyr, men som sagt, den gör sitt jobb (enligt mina preferenser) väl. Vad blev bättre? Dynamik, snabbhet, renhet o allt det där vanliga. Jag har en PS-minilab på ingående. Skall bli intressant. Det jag har att jämföra PS-UO med är egentligen bara voltex filtret med Clou Cable och JPC 2.5 rätt in i väggen. PS-audion är bättre men kostar också mer. Jag har inte fått UO'n att låta bra med JPC, så jag kör standard nätkabel just nu. Jag har inte jämfört UO'n med nån störskyddstrafo. Jag såg att terminator 0.3 ligger i samma prisklass. Man bör kanske lyssna på dessa innan man köper UO. men som sagt, jag är nöjd. Man kan ju beställa o prova hemma i 30 dagar så det är ingen risk att man gör ett felköp. Den kräver lite inspelning också. Varför vet jag inte men så är det.