Södra Vätterbyggdens Eminenta Klubbstuga! förkortas SVEK. Är på gång äntligen en klubbstuga för oss som bor i jönköpingstrakten. Låter detta som en bra ide?
Nån som vill va me!
Ljudnörd med rötterna i Jönköping men pluggar nu akustik i Göteborg.
Svavel - Södra Vätterbyggdens Audiofiler & Välljuds ELit
Klubben som tänder till
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Mc Square: Du tränger dig inte på, därimot kanske du uppfattas som lite fyrkantig
Klenkar: Tja...det handlar väl egentligen om köravstånd å så...jag trodde först att det fanns en klubbstuga med Linköping som centralort (vilket inte var fallet)..det hade ju blivet närmare för dig antar jag. Jag vågar inte bifalla detta helt reservationslöst - då jag själv i hög grad skulle vara beroende av samåkning med nån annan klubbmedlem. Jag vill därför veta vad andra presumtiva medlemar i området tycker.
Jag känner att Jag inte är rättperson att bestämma villka som bor till räckligt nära. Därför säger Jag att alla som vill vara med i kubben får det oavsett var du bor. Så länge man kännar att man har ett utbyte av att vara med. Man kan säga att högsätet är i jönköping. Men alla aktiveteter behöver ju inte ske här. Om du bor en bit från jököping så finns ju också chansen att man träffar andra på hemorten.
Ljudnörd med rötterna i Jönköping men pluggar nu akustik i Göteborg.