Då det finns alldeles för få fotbollsrelaterade trådar här på hififorum måste man, en kväll som denna, dra sitt strå till stacken. Ikväll har man faktiskt rätt att vara lycklig, riktigt lycklig. Det var ett tag sen sist..
Mitt största tack går till Rickard Norling som med sin enorma fingertoppskänsla plockar ut ett oväntat men otroligt tight och ovanligt välspelande lag. En djupare analys av matchen känns ganska onödig då AIK var bättre på precis alla positioner (det trodde jag aldrig att jag skulle säga så länge Tamandi stod på planen).
14 miljoner Quirino, 15 miljoner Jonsson.. haha! ni är fortfarande lillebror
Ikväll smakar allting sött! Nu är svart tillbaka, på riktigt...
Bäst i stan. Bäst i serien. Och ser du en AIK-are idag är det bäst att se upp. Passa dig för luftdraget. Den personen har varit nere i helvetet och vänt. Nu väntar himlen. http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1077&a=540641
och om stefan batan skulle läsa detta.. du valde nog fel.
med o så kaxiga hälsningar och ett stort leende johan
Lyra Argo i -> Continuo/Cantus -> EAR834P -> Lavardin IT <- Auralic Vega <- SqueezeBox Touch <- Mac med Roon/Tidal JMLab MiniUtopior/2 st Rel Storm III Ihopkablat med Nordost Valhalla/Thor Integrerat med Denon AVR-X4100W/JMLab Electra hemmabiosystem