Min boss på jobbet letar efter en liten kompakt digitalkamera. Pris 2000-3000:- Men han har ett önskemål att den ska vara fuktskyddad så att han kan ha med den i skogen mm.
Någon som har något lämpligt förslag???
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker
Olympus My 700. 3000 eller straxt under. Tål regn även i aktivt läge (optiken ute)
Pentax har en som är ngt kraftigare skyddad men den kostar aningen mer. Minns inte modellen men nåt med "W" i är det, annars kolla www.pentax.se
SACD/DVD-Audio: Pioneer DV-575A / CD: Sony CDP-X3000ES / LP: H/K T60 & Ortofon OM40 > Vincent RIAA > ACURUS Line Pre L10 > slutsteg ACURUS A100 > > Högtalare: 'Projektbygge' "The Pretender", en stativare m Seas Excel 5" & SS 2905/9300 (Vilande: en fn trasig Edison60, samt högt.bygge med Seas Excel 8" (pappkon) & Scanspeak D9300) Nystartat bygge: SEAS 25F-EW bas + Scanspeak D2905/9300 diskant. Sluten låda på 33 liter, vilken skall bli aperiodiskt dämpad.
Olympos har min grabb och den verkar väldigt bra för pengarna.Finns dessutom undervattenshus att köpa till om man nu skulle få för sig att ta lite undervattensbilder
Nostalgi är kul och rören glöder Och en vevis är aldrig fel