Sista chansen till köp av min Droplet. Har fått en bra möjlighet till inbyte så den vägen blir det om ingen köper den senast den 30 juni.
Säljer alltså min helbalanserade Droplet cd-spelare i absolut nyskick. Tung och alldeles utmärkt metallfjärr ingår. Ser helst att den hämtas pga vikten. Ska den skickas så betalar köparen frakten samt att förskottsbetalning då gäller.
Nypris är 22.000, mitt pris 16.000 eller hämtpris 15.000. Priset i USA är 3000 dollar och övriga Europa minst 2500 Euro, så mitt pris är ett riktigt kap.
Låter suveränt bra och anses kunna konkurrera med klart dyrare spelare. Ljudet, som är i referensklass, är väldigt analogt och påminner om vinylspelare av högre klass.
Se den mycket hyllande recensionen i senaste Hifi & Musik (juni 2006).
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/