Satt och letade på nätet efter ett par speciella jeans. Jag gick in på JC´s hemsida för att kolla runt men där fanns inget vettigt alls förutom.......... En helgrym blueslåt som jag bara måste ha!! Problemet är bara att jag hittar ingen info om artisten. Med tanke på den enorma kunskapsbanken som finns här på Hififorumet så tror jag flera stycken här vet vem artisten är.....
Efter det så klicka på "Click here to open" sen tar det ett par sekunder.....
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Tackar å bugar! Skall inhandlas imorgon. Hade för mej att Monster Magnet inte spelade "sådan" musik. Verkar förbannat bra iallafall.
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Jag tycker till skillnad från Johan B att Powertrip är en jämnbra skiva och en av deras tre bästa, tillsammans med Spine of God och Dopes to Infinity. Alla dessa rekommenderas i första hand, men även den senaste skivan Monolithic Baby! är bra. God says no och Superjudge är något sämre, men har sina stunder.
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/