"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
quote:Kabinettet er lavet af buet træ, hvor huset til diskanten er lavet af italiensk marmor. Foden er støbt i aluminium, hvor man ved foden finder terminalerne. Frontstoffet sidder fast i et magnetisk system.
Lite typiskt B&W o komma med en Signatur. Dom har ju gjort det innan o påslaget har varit ganska rejält.
Grymt snygga Dali ska bli spännande att lyssna på dem. Helicon gillar jag mycket, dock kräver de för stort rum för att spela ut (golvarna). Dessa kanske inte kräver samma ytor...
Dom där B&W:arna är inte precis min designsmak heller. Fast jag tycker ändå det är kul att ett så stort företag vågar ta ut svängarna på det sättet. Jag menar, hur roliga ser egentligen Focal eller Wilsons dyrare modeller ut? Blir nog svårt att göra något lika klockrent vackert som Nautilus igen...
Och apropå vackert... är det något Hifiklubben är duktiga på så är det layout och smakfulla presentationer. Deras kataloger är ett föredömme för hela branschen i mitt tycke!