Måste bara berätta om min kamrats stora hifi-problematik! Han är totalt tekniktokig (ung som många av oss ) och rätt slö (som några av oss(?)) Han har köpt en automatisk dammsugare som av ngn anledning (magnet?)blandar ihop sin dockningsstation med hans REL subbas... Detta är givetvis mkt irriterande eftersom sugaren är död när han kommer hem (då måste man bära den t dckningen ) och subben är rätt bra skadad eftersom sugaren juckar mot subben tills den dör - det e dock rätt kul att se
Dagens I-landsproblem?
People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable. P. J. O'Rourke
Medlem i klubbstugan SVAVEL - "Vi kör så det ryker" Mitt Hifi-intresse är ingen prylhobby - det är en materialsport :) Anläggning: DVD-Denver + Naim Nait2 + Epos ES11 OCH FT-1600 MkII + 200 CD-skivor
Åsså undrar man ju bara hur barnen ser ut?? Subbsugarbas?? Eller subbassomsuger ??
//W
++ äger och driver Creative Audio++ ++Stockfisch-records++Turtle-records++SCR-Records++C.E.C++MusicHall++Ayon++Lumen White++Agile Multimedia o. ström++Pentagon++Krell++DP++Phonar Högtalare++Fadel ART kablar++ViaBlue++Aqvox++Dynavox++T.A.C++Dual++
REL har väl reflexen ner mot golvet , då är det ju inte konstigt att dammsugaren inte "får in den". Hälsa den att chocklad o blommor brukar hjälpa , annars får den gå på knock då kanske den kan tippa över suben.
Man får betänka att sugaren först vänder arslet mot subben innan "dockningsprocessen" påbörjas om och om och om igen, ja - ni förstår... Jag skall fanimej filma - rätt kul för ibland tröttnar den själv, kör en runda på 2m och kommer tebaks - kanske senil med...
People shouldn't be treated like objects. They aren't that valuable. P. J. O'Rourke
Det är ju där problemet ligger ! Damsugaren är ju av den modellen som saknar "instickningsprylen" alltså handlar det om en lesbisk dammsugare , o suben är helt enkelt inte lagd på det hållet.