Slog till på en demo REL Stampede till mina PMC att komplettera lite i botten med. Efter livlig diskussion i en annan tråd verkade det som REL hade den bästa lösningen för integration med huvudhögtalarna.
Ref. Audio hade tack och lov ett demo ex av ovan nämnda sub för 6990 och min budget var exakt 7000:- så man får anse sig rätt nöjd!
T.o.m lönn-fanér på den - succe!
Återkommer med recension när jag fått burken, hoppas att den fun kar bättre än den Audiovector jag provade i förra veckan som saknade lite rapphet och torrhet.
Ska bli riktigt kul att prova även om jag motstrider alla regler och köper både osett och olyssnat! Desto större nöje och överraskning säg!
Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!
Japp! Den är helt makalös faktiskt! Att det kan komma sådan brottarbas ur den lådan som är stor som en skaplig blomkruka är helt otroligt... Smäller på mer än vad Audiovectors 10" med 350 watts stärk gör... Jösses vad de kan bygga subbar de där grabbarna...
Dator -> Sony TA9000ES -> Mackie M1400x2 -> JBL! LS60 + dubbla tappade horn = konsert hemma!