Author |
Topic  |
Vee-Eight
Member

1015 Posts |
Posted - 2006/10/29 : 12:45:28
|
Pac:
Javisst. Det är er ambition att de ballistiska pajmötena hålls nån annan stans, och delvis också på "vårt" forum. Men ändå förekommer tjuvnypen här, och öppen storm hos oss. Jag menar att trots ambitionerna så existerar antagonismen och viljan att kasta paj.
Och jag håller med dig, hakar man upp sig på småsaker som sk "hifi-politik" så har man missat idén. Då lirar man för få plattor, helt klart.  |
- Carlsson Illuminati - "Frågetecknet är hur många det är som vet hur man njuter av livet." - Sista Ordet Admin www.Faktiskt.se |
 |
|
Pac
200.000-klubben

22008 Posts |
Posted - 2006/10/29 : 16:23:40
|
Man skulle nästan kunna sammanfatta tråden hitintills med, skit i att skicka tråkiga mail, spisa en platta eller två istället. 
|
// Per Adelsson, pac(a)hififorum.nu, Admin och ägare HiFiForum.nu // HiFiForum.nu's regler, Artikelregister
|
 |
|
Lech
Member

1353 Posts |
Posted - 2006/10/29 : 17:03:47
|
Innehållet i "spammet" är likvärdigt med McIntosch findings så det är är väl snart en sanning som vi någon gång måste beakta.
http://www.roger-russell.com/wire/wire.htm
MVH Lech   
|
Analog,purist,fanatiker Allt var inte bättre förr,men det mesta. |
 |
|
Vox
fd. Eric V-ås

3656 Posts |
Posted - 2006/10/30 : 07:50:26
|
Henrik, jag fick samma mail när jag annonserade efter kablar.
Jag läste det och skickade svar med att jag tackade för informationen, men jag faktiskt hör skillnad på kabel och kabel.
|
"Om Gud ville att vi skulle lyssna på fler kanaler än 2 skulle han gett oss fler öron" |
 |
|
kaffekoppen
Semesterfirare

1415 Posts |
Posted - 2006/10/30 : 17:46:08
|
Vad skall man säga. Sätt på lite musik och ha trevligt istället för att läsa det där mailet. |
Ordförande LTS- bättre och informativare hemsida utlovas! Jämför alltid själv - ingen annan har dina öron!
|
 |
|
Bernt Jansson
400.000-klubben

19763 Posts |
Posted - 2006/10/30 : 18:10:56
|
Japp, en fin idé!  |
MVH Bernt Mitt system
"Det enda man kan vara praktiskt taget säker på är att en rak tonkurva alltid är fel." - Ingvar Öhman
Jobbar för Jorma Design och gillar bashorn
|
 |
|
Topic  |
|