Skiljs motvilligt från min trotjänare för att finansiera nya äventyr.
KUZMA STABI skivspelarverk i absolut referensklass. Solitt ek-chassi med silikondämpad upphängning. Fempunkts axellagring; ett av de (om inte DET) tystaste och mjukaste lager som konstruerats. Samma princip som gjort Well Tempered-spelaren odödlig. Mycket påkostad synkronmotor med extern nätstabilisator/strömförsörjning. Nypris 25 000 SEK.
STOGI REFERENCE tonarm. En arm i absoluta toppskiktet med precision utöver det vanliga. Van den Hul M.C.D 502 silverkabel för tonarm/signalkabel. För att få ett stabilare fundament för pick-upen så får du montera den på en tegelsten. Nypris 18 500 SEK.
Verk och arm nyligen servade och genomgångna av auktoriserd person och armen dessutom inspekterad/servad av konstruktören Frank Kuzma.
Två drivremmar medföljer (värde ca 500 SEK/st) samt två olika original-skivmattor.
Fullständigt originalembalage och manual medföljer.
PRIS: Säljes helst komplett 22 000 SEK16 000 eller bud(Nypris 43 500 SEK).(kan tänka mig att sälja verk eller arm separat. Verket 10 000 SEK och armen 8 500 SEK). SÅLD
Finns i Malmö. Skickas helst inte. Jag levererar inom rimligt avstånd efter överenskommelse. Maila eller ring 0709-369055.