HiFiForum.nu
Home | Forums | Profile | Register | Active Topics | Links | Members | Articles | PM | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

Private Messages
You must log in to check messages
 All Forums
 HiFiForum.nu - Mångfaldens forum
 HiFi-diskussion
 HiFibilder för press
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Hallon
Member

74 Posts

Posted - 2006/11/16 :  15:33:40  Show Profile Send Hallon a Private Message
Jag jobbar på en dagstiding och skall göra en helsidesannons till en lokal HiFi-handlare som skall göra reklam för HiFi-mässan som skall äga rum på Quality Hotell här i Växjö nästa helg.

Tyvärr så har han nästan inget material förutom lite broschyrer som jag kan scanna ifrån.

Vet någon var jag kan hitta snygga, högupplösta och gratis HiFi-bilder till detta endamål.

Han skall inte sälja någon speciell produkt utan bara göra en ren image-annons som lockar HiFi-intresserade att gå på mässa.

Självklart vill jag stödja en bra lokal HiFi-handlare och göra en riktigt bra annons.

jiha
Member

105 Posts

Posted - 2006/11/16 :  16:04:19  Show Profile Send jiha a Private Message
Testa här: https://www.audiovideo.se/SmallTopFrame.asp?MainUrl=infosidor/press/mediearkiv.htm

Edit: Du får lösenord om du mailar ditt ärende till länken på sidan.

Edited by - jiha on 2006/11/16 16:05:19
Go to Top of Page

mayro
Lämnat på egen begäran

10984 Posts

Posted - 2006/11/16 :  18:21:29  Show Profile Send mayro a Private Message


men.. Sådant brukar väl utställarna skrika av glädje för att få bjuda på från deras agenturer.. Alla seriösa tillverkare har bilder tagna för press o så.... Så det låter underligt att du skall behöva LETA ens efter saker att ha på bild...Ta kontakt med ansvariga på mässan och be honom tala med några av utsätllarna så finns nog bilder åt dig i massor...

Driver Mayros hifidagis
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
HiFiForum.nu © HiFiForum.nu except: Logos and Trademarks are property of their owners, Comments are property of their posters Go To Top Of Page
Denna sida genererades på 0.42 sekunder. Snitz Forums 2000