är en gammal räv som tagit upp mitt hifi missbruk igen som började fundera lit man ska spela in kablarna innan man rynkar på näsan men är dom inspelade restaen av deras livstid? elller dör dom om dom ligger i en låda och man måste börja om vad har ni för åsikter ärade publikum
Kablar ska spelas in rejält! Olika konstruktioner kräver olika lång inspelningstid. Ett alternativ är att låta en butik spela in kablarna åt dig mot en liten kostnad. Kablar behövs spelas in igen efter de ej spelats på ett tag. Flyttar du på kablarna tar det oftast ett tag innan de sätter sig igen.
Nordost Vidar är en trevlig maskin som kan spela in kablar åt en.
oj man ska läsa innan man postar ursäkta alla konstiga ord vända kablar har jag inga problem med då det är pilar eller ett sjukligt betende att ha texten mot förstärkaren har blindtestat mycket under mitt missbruk från flätat fk till rg 58or i en speciel längd har dock kommit fram till att rg 58or spöat mången dyr kabel på gatan men favon under många år var monster 301 framtagen för bil sterio så nu är garden nere vad tycker ni? bakom sterion kan ingen höra er skrika!