| Author |
Topic  |
|
ekman
Member

270 Posts |
Posted - 2002/11/21 : 17:13:50
|
| LArsho du är inte rätt person att snacka om att växa upp och tycker jag att dom här skivorna suger så säger jag det och mestadels är mina inlägg positiva inte negativa |
 |
|
|
Larsho
Member

5340 Posts |
Posted - 2002/11/21 : 17:27:20
|
quote: Originally posted by ekman
LArsho du är inte rätt person att snacka om att växa upp och tycker jag att dom här skivorna suger så säger jag det och mestadels är mina inlägg positiva inte negativa
Ledsen att jag inte delar din uppfattning, men gör det mig till en sämre människa ???? Inte många positiva inlägg som kommit från dig vill jag lova |
Livet är alldeles för kort, jämfört med hur länge man ska vara död |
 |
|
|
ekman
Member

270 Posts |
Posted - 2002/11/21 : 23:55:54
|
| men snälla jag har inte bett dig dela min åsikt eller sagt något illa om folk som gillar den här musiken det är väl jättebra för er grattis och halleluja och om jag nu skriver negativt så sedan när är det ditt problem? jag talar inte om för dig hur du ska skriva som vänligen sluta med den här idiotin nu? för övrigt skulle det underlätta om du lät bli att svara mina inlägg överhuvudtaget så lovar jag att inte svara på dina då jag inte orkar längre ok? |
 |
|
|
Larsho
Member

5340 Posts |
Posted - 2002/11/22 : 00:01:35
|
men snälla jag har inte bett dig dela min åsikt eller sagt något illa om folk som gillar den här musiken det är väl jättebra för er grattis och halleluja och om jag nu skriver negativt så sedan när är det ditt problem? jag talar inte om för dig hur du ska skriva som vänligen sluta med den här idiotin nu? för övrigt skulle det underlätta om du lät bli att svara mina inlägg överhuvudtaget så lovar jag att inte svara på dina då jag inte orkar längre ok?
Om du skriver något jag inte anser är rätt är det väl självklart att jag svarar på dina inlägg, varför har vi annars ett forum ??? det får du nog finna dig i, om du nu gör inlägg, konstigt påpekande från din sida |
 |
|
|
ekman
Member

270 Posts |
Posted - 2002/11/22 : 00:15:05
|
| du skulle dock kunna svara på ett smidigare sätt det fattar nog du också men nog om det jag orkar inte med dig mer nu... |
 |
|
|
Larsho
Member

5340 Posts |
Posted - 2002/11/22 : 00:26:04
|
du skulle dock kunna svara på ett smidigare sätt det fattar nog du också men nog om det jag orkar inte med dig mer nu...
Det gäller i högsta grad även dig, men visst ska jag tänka mig för nästa gång, men misstänker att det inte gäller för dig ?? |
 |
|
|
ekman
Member

270 Posts |
Posted - 2002/11/22 : 00:32:55
|
| du misstänker rätt... |
 |
|
|
Larsho
Member

5340 Posts |
Posted - 2002/11/22 : 00:33:55
|
du misstänker rätt...
Hmmmm din rackare |
 |
|
|
poppop
Member

460 Posts |
Posted - 2002/11/22 : 16:49:12
|
| Wallraf<< menar du Oskars Sjysst och populär? |
Mono är underskattat! |
 |
|
|
wallraff
Member

1077 Posts |
Posted - 2002/11/22 : 17:53:03
|
quote: Originally posted by poppop
Wallraf<< menar du Oskars Sjysst och populär?
Just precis. Bland det bästa som varit med på en Reference-skiva Detta var den skivan som följde med den första High Fidelity-tidningen jag någonsin köpt! Och vilket välkomnande man fick direkt på öppningsspåret! Inte undra på att man sitter i "träsket" Jag letade förgäves efter Oscar's hela skiva, och den var minsann inte lätt att hitta. Fick beställa den via den lokala handlaren. Och på den tiden var man inte gammal, så det var ju rätt stort att få en skiva specialbeställd   Och den skivan rullar hemma för jämnan fortfarande... Den spelas mer än "Gitarren är mitt svärd"-albumet. Tycker det är mer "musik" över det första. Gillar riktiga instrument. Men "gitarr.." är för den delen inte dålig. Oh nej! Fast den första rullar mest!
I alla fall, kul att fler gillar Oskar! Såg några videos i vintras som han gjort. Några nya låtar, lite mer för barn. Men väldigt bra! Någon som var lite Kent-inspierarad.
Just nu snurrar Hagnesta hill i spelaren, och efter den kommer helt klart "Schysst och populär" att snurra för ett kärt återseende!
Har du(eller någon annan) koll på hans spelningar?! |
"I'm easy to forget, I'm just the leadsinger!"
Almost Famous |
 |
|
|
Kaleid
fd. "Halbermensch"

733 Posts |
Posted - 2002/11/22 : 18:50:50
|
Den extra cdn är anledningen att jag inte köper High Fidelity alltför ofta, faktiskt nästan aldrig. Det blir för dyrt med skivan, skulle gärna vilja kunna köpa tidningen utan att tvingas att köpa skivan också.
|
Denon 2106, Canton le109, Pioneer 656 DVD, Creative Soundblaster AE-5, Denon RCD-M39 |
 |
|
Topic  |
|