Riktigt trevlig, prisvärd och framförallt välljudande förstärkare. Säljes pga att jag numera har ett bra försteg så jag ska satsa på rena slutsteg i anläggningen. Fjärrkontrollen är lite halvdålig, men det är säkert lätt att fixa för den som orkar öppna den. Skickar med en Logitech 525 multifjärr färdigprogrammerad för AD-2.
Den finns i Örebro och den som vill är varmt välkommen att provspela. Förstärkaren kan köras i 3 olika lägen. Klass A, Klass AB samt ett automatiskt läge som är någon sorts kombination av de båda. Balanserad ingång och pre-out.
Effekt: 2x200W (8 ohm), 2x400W (4 ohm) Förvrängning: <0.015% (20Hz~20KHz) S/N ratio: >100dB Frekvensområde: 20Hz-20KHz Mått: 450 x 540 x 240 mm Vikt: 42kg (Med emballage 65 kg)
Har blivit kontaktad av en medlem på ett annat forum som inte förstår varför ingen köper denna. Han kunde tänka sig att demonstrera den i Lund för intresserade. Utrustningen är samma som min. Vienna Acoustics Strauss högtalare
Nu är den till salu igen, köparen stängde av sin telefon och hämtade inte ut den ... så nu står jag här med stärkaren igen... 1500:- fattigare i fraktkostnader..
Nu säljs den INTE mot postförskott igen, endast förskottsbetalning gäller.
Aldrig varit med om detta tidigare, då har jag ändå sålt och köpt mycket saker i mina dagar... Well well nu har jag lärt mig att aldrig mer skicka med postförskott i alla fall.
Han slängde luren i örat på mig idag... då insåg jag att det var dags att få den hemskickad igen så jag kan börja om från noll.. *suck*