Tror knappt någon vet. Skivan är väl inte släppt ännu, vad jag vet iallafall. Skivan heter "Gears Of War". Lite demomaterial finns på Megadeth´s hemsida.Låten i reklamen verkar vara grym.
Edit: stavfell
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Liten brasklapp slängs härmed in. Megadeth har skrivit en del av musiken till spelet men jag har blivit väldigt osäker på om det är dom som gjort musiken i Xboxreklamen.....fortsättning lär följa!
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Nu kanske det är olika reklamsnuttar, men i en del reklam så är det en Tears for Fears-cover som spelas: "Mad World" av Gary Jules och Michael Andrews.
Fast risken för sammanblandning är nog liten; Megadeath låter inte riktigt på samma sätt
Jag såg just en reklamfilm för spelet Gears of war. Den låten som spelades då var Mad World med Gary Jules. Men det kanske finns fler versioner av reklamen.
Oops. Där var man lite sen. Man kanske ska lära sig att uppdatera innan man böörjar skriva ett svar.
Oj här har det dykt upp grejer. Musse80 den är ändrad ;). Det är nog Mad World med Gary Jules som är rätt, tyckte den var lite för lugn för Megadeath... :)