Tänkte sälja mina skönheter nu. Dom är ca 2 år gamla, tyvärr ej kvitto eller kartong.
Du som letar efter den ideala högtalaren - alltså en högtalare som låter bra på all sorts musik - har hittat rätt!
XL Fidelity står för nytänkande inom högtalarteknoligin där målet har varit att till en rimlig kostnad få en högtalare med rikitigt djup bas, som samtidigt är lättdriven. Högtalarna låter lika bra på hög som låg volym och håller högsta HiFi klass.
Dom är rätt så välbyggda tycker jag. Dom är gjorda i matrialet 22mm HDF- Board. Det finns bra stadgning i lådorna. Det går att sandfylla dom (som jag har gjort). Vikten väger in på 60kg/st utan sand, så nu ligger dom mellan 75-80 kg/st. Den innehåller följande element: Bas: VANTAGE 18" (gjutet chassie) Midbas: SEAS 8" (gjutet chassie) Diskant: VIFA 1" (silk dome)
Specifikation: Konstruktion: 3-vägs basreflex Diskant: 1 x 1" Mellan: 1 x 8" Bas: 1 x 18" Frekvensomfång: 22Hz - 22kHz Impedans: 4 ohm Känslighet: 101db Max effekt: 1000 Watt Rek. effekt: 10 - 500 Watt Mått: 1210x560x420mm (HxBxD) Vikt: 60,0kg / st Finish: körsbär
Pris är tänkt till 17 000SEK, nu 15 000 SEK (Ny pris: 27 000 SEK).
Maila om intresse finns.
En mycket grym högtalare om man ger den ett kraftigt/bra slutsteg.
Tillägger att jag säljer dom för att jag ska flytta till en mindre lägenhet snart, så då får det bli ett par mindre för mig. Men dom låter väldigt bra, inga konstiga element som sitter i.