Jag gillar både PC-spel och TV-spel. Vissa typer av spel, tex strategi och första persons-action passar bäst till PC medan racing och slagsmål typ Street Fighter passar bättre till TV-spel. Och det finns massor av bra spel till både PC och TV-spel. Tex är jag sugen på en Wii och nya Zelda medan jag lirar Warcraft III och Starcraft till PC i massor
- Blått ett lag - Malmö FF! - Min anläggning: DH Labs Silversonic Power Plus (nätkablar) - Marantz SA-11S2 (CD/SACD) -> Xindak FA-1 XLR -> Marantz PM-11S1 -> Audioquest CV-8 (DBS, biwire) -> Canton Ergo 609 DC (Med Soundcare Superspikes) - Alla MÅSTE se "En obekväm sanning" (An inconvenient truth)! - Löjligt korta bilresor i Malmö - http://www.ingalojligabilresor.nu/
Nu är inte jag något superproffs på hårdvara, men som jag fattat det är innandömmet på ps3 extremt exotiskt. Läst tester på nätet som kallar det för en "superdator" med komponenter som aldrig tidigare sålts till "vanliga" konsumenter. Experter var riktigt förvånade att man sålde något så pass avancerat och exotiskt. De hade räknat ut att Sony gjorde en förslust på ca 200$ för varje såld enhet...säger ju en del om hårdvaran...
Även NyTeknik här i Sverige lät mycket imponerade av dess hårdvara.