Inte mkt som slår en dag i skogen med skidor och en termos kaffe/choklad + mackor.
Som sagt så är tystnaden fantastisk, speciellt i en snöfylld skog långt från vägar.
En man skall under sin livstid: Kört sin Citroen genom garageväggen, Mätt bilbatterispänningen med A området på sitt instrument. Kopplat in ölburkslytar felvända, fundera varför spänningen förvann så snabbt vid avslag att man provar att slå på igen :-)
PS.Horn hör hemma på Älgar och glas är gjort av grus DS ;-)
quote:Sträckan Malmö -> Lund brukar med bil ta 10 minuter, idag tog det 65 minuter och det var inte mindre än tre bilar som låg/stog längs vägen.
Tack för den "Wallraff". Jag skulle sätta mig i bilen och köra till Holbeck, strax utanför Köpenhamn. Det lär väl ta 5-6 timmar. Tror i och för sig att jag väntar till helgen....
"And if you ever come across us don't give us your sympathy You can buy us a drink and just shake our hands And you'll recognise by the reflection in our eyes That deep down inside we're all one and the same"
Min flickvän bor (hos mig) i Malmö och jobbar i Skanör. Henne tog det 8 timmar att komma till jobbet! Själv stannade jag hemma fast jag jobbar i stan...
förbannade väder. gå med käpp på isbana går fan inte snabbt, kul då att gå en grupp sura människor bakom sig..helt oförstående. gjorde som med bilkörning; när det blir för många går man till sidan och släpper fram ;-).
jag menar en snubbe med käpp seriöst...vad vill de jag skall göra 'springa' eller?
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel