Eller till köksluckor som det var tänkt från början Har inget större behov att att det ska se snyggt ut. Kommer att ha en svart fondvägg framför hela "front" installationen.
Jag är inte dum.... Jag har bara otur när jag tänker
Jo jag har förstått det. O det har väckt tanken att plocka ner träpanelen som sitter på väggen nu o bygga en "front"vägg med integrerad duk, fronthögtalare samt center. Men nu är jag inne på ett område som jag inte har någon koll på
Låter inte så svårt..... Hur blir det med lådvolym o sådant o måste väggen vara tät (sluten låda)? efterson det är en vägg i en källare så har den en luftspalt längst ner för vetilation. Nästa fråga, min vägg är 4,5x2,2m med jag kommer endast att anväda 2,5m av den är detta något problem? Skulle nog behöva rita lite skisser på mitt rum så ni förstår vad jag menar.
Jo det stämmer bra. Innan för bakre väggen så är det en tvättstuga o bastu. Väggen är en vanlig reglad vägg med träpanel mot biorummet o gips/kakel i tvättstugan.
Jo det rummet vill jag inte göra några ingrepp i. Det är nog även en hel del vattenrör som går i den väggen.. Vill helst bara göra ingrepp i dukväggen.