Pappret tog slut men på Fredag ska jag köpa mer, då skriver jag även den 70 sidor långa tutorialen. Det har retat mig att jag har utrustning för att etsa ganska exakta kort, men inte kunnat göra de nödvändiga filerna själv. Kursen dröjer nog ett tag, tänkte börja från grunden och pränta in allt....lite som att börja skolan igen.
Bli bra på att cadda kort tar åratal om man kör efter trial and error metoden men har man en mentor så går det betydligt snabbare men som vanligt är det övning som ger färdighet. Mentorer finns det i stort sett alla audioforum.
quote:Bli bra på att cadda kort tar åratal om man kör efter trial and error metoden men har man en mentor så går det betydligt snabbare men som vanligt är det övning som ger färdighet. Mentorer finns det i stort sett alla audioforum.
Kloka ord. Det kan ta några år även med mentor, om man inte har det som yrke. Nu vill jag inte på något vis avskräcka dig utan tvärtom, ta det som en utmaning, men bered dig på att det kan ta lite längre än du tänkt dig.