Har lyckats repa Subaru-märket med nyckeln i bak på bakluckan. Märket är av transparent plast. Är det bara fixa ett nytt märke eller går det att slipa med något? Har ingen lust att chansa då jag tror att det bara kan bli värre.
det finns mobiltelefons display repborttagare. Mobildildisplayer är ju plast=märket är plast borde funka. Om det ej funkar ja då funderade du ändå att byta märke. Men mitt tips gäller bara ytliga skapmärke hur djupt är ditt?
.....Med reservation för subjektivitet och stavfel
Lite feedback här då. Köpte Autosol men också det mest intressanta - tandkräm med "viteffekt" - om det är slipmedel i är jag inte hundra på men jag gick igenom en mängd tuber för att försöka lista ut vad som var den gemensamma ämnet som verkar slipande. Det blev till slut en billig Euroshopper-tandkräm - whitening som fick äran. Funkade det? Japp! Det var dock inte gjort i en handvändning. Det krävdes ca 10-15 poleringar och avtorkningar då tandkräm har en tendens att bli rätt hårt då man gnuggar in det och det då torkar. Resultatet blev klart över förväntan och jag tyckte inte jag behövde öppna Autosol-tuben. Tack för tips