Detta är min andra mp3 från Creative Labs och NetOnNet som dör på två/tre veckor?! Stendör och vill inte reagera på något sätt. Prövar samtliga tips från supporten men icke... Vad i helv...! Nu får man traggla genom support/service/kundnummer/"kan inte skicka utan att ha fått samtlig kringutrustning i retur" och mera väntetider och "skickar endast från centrallager" bla, bla igen...
Antingen hade dom en dålig dag på CreativeLabs när de gjorde denna batchen eller så är jag inte ämnad att äga mp3-spelare.
Någon mer som har haft trubbel med mp3 spelare och plötslig död? Jag tar gärna en klapp på axeln innan jag lyfter luren till supporten igen... *stön*
Problemet är bara att det inte går att få spelaren in i "recovery mode" och få i mjukvaran. Spelaren reagerar inte på någon "behandling". Absolut stendöd. Pratade med kundtjänst. De var inte direkt förvånade utan skickar en ny efter att ha fått in den gamla i retur.
Ytterliggare nån vecka i vänta...
Sambon har en MP3 som har funkat i ur och skur och mycket våghalsiga äventyr i vatten och barnahänders omilda behandling. Mina MP3 räcker jag tittar på så kraschar flashminnet. Får hoppas 3:dje gången gillt.
Oj då. Ibland kan spelaren vara död men att datorn ändå hittar spelaren i just recovery-mode, om man håller in några knappar. Men gör den inte det, så är ju nog utbyte som gäller.
Jag tror man behöver byta ut batteriet mot ett kraftigare, sätta i en bättre regulator samt byta ut alla kondingar mot bättre kvalite samt koppla av dem med småkondingar, företrädelsevis mot Wima.